Ludzie nie mam siły z tym…

Ludzie nie mam siły z tym głupim bankiem. #afera
W listopadzie dałem się namówić przez rozmowę telefoniczną z konsultantką #mbank na kupno jednostek funduszu. Okazało się że pracownica mbanku, żeby zdobyć prowizję, założyła mi Supermarket Funduszy Inwestycyjnych czego nie mogła zrobić ponieważ już taki posiadałem a nie wiedziałem, że nie może mi robić drugiego bo mi o tym nie powiedziała. Po kilku dniach do mnie dzwonią że mam dwa Supermarkety a mogę mieć wg nich tylko jeden. Przepraszają mnie i kombinują jak to odkręcić. Umówili mnie na podpisanie wypowiedzenia umowy o jeden Supermarket w mkiosku na konkretny dzień i godzinę. Było to 30 listopada 2018. Podpisałem co chcieli i podałem numer konta do którego jest podpięty wypowiadany Supermarket. Po kilku dniach dzwoni do mnie koleś z mbanku i mówi że mam 2 Supermarkety a nie mogę mieć dwóch i mówię mu że już do mnie w tej sprawie dzwoniono i podpisałem wypowiedzenie. Zakupione jednostki funduszu mbank mi zablokował. Dzwonię na infolinię i pytam się dlaczego nie mam dostępu do swoich pieniędzy? Otrzymałem informację że wypowiedzenie supermarketu trwa 30 dni i po tym czasie będę miał jednostki dostępne. Do tej pory nie dostałem żadnego maila od mbanku ani nikt nie próbował się ze mną skontaktować. OK, loguję się do mbanku 31 grudnia żeby sprzedać ten fundusz i ku mojemu zdziwieniu wszystkie jednostki funduszu zniknęły. Składam reklamację, przerażony konsultant mówi że to musi być błąd techniczny i może jeszcze dzisiaj odzyskam swoje fundusze. Dopiero po miesiącu a dokładnie dzisiaj dostaję odpowiedź z mbanku:

Dzień dobry,

przykro mi, niestety negatywnie rozpatrzyliśmy Pana reklamacje REK141874671 i REK335628953.

Otrzymaliśmy Pana Wypowiedzenie umowy o rachunek do funduszy inwestycyjnych. Niestety na dokumencie nie wskazał Pan, jaki rachunek mamy zamknąć. Taka informacja jest konieczna, abyśmy mogli zamknąć Pana konto. Nasz pracownik kontaktował się z Panem, aby wyjaśnić te sytuację. Niestety nie odbierał Pan telefonu. Na Pana adres e-mail wysłaliśmy również prawidłowy formularz wypowiedzenia. Niestety nie odesłał nam Pan tego dokumentów. Obecnie nie możemy zamknąć Pana rachunku. Tym samym, nie możemy prezentować Panu w serwisie transakcyjnym zleceń nabycia jednostek uczestnictwa funduszu Skarbiec.

Rozumiemy, że ta sytuacja jest dla Pana niekomfortowa. Niestety dopóki nie prześle nam Pan formularza, na którym wskaże Pan numer rachunku, który wypowiada, nie możemy go zamknąć. Dokument taki może Pan złożyć w naszej placówce. Może go Pa również przesłać na nasz adres e-mail lub adres mBank S.A., Skrytka Pocztowa 2108, 90-959 Łódź 2.

Może Pan odwołać się od tej decyzji w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. W załączniku, który jest częścią przesłanej odpowiedzi, znajdzie Pan szczegółowe informacje na ten temat.

W imieniu zespołu mBanku
Alicja Sass
Ekspert

Jeśli nie akceptuje Pan rozwiązania prosimy o kontakt z Ekspertem online lub konsultantem mLinii.
W takim razie mam pytania do @ZespolmBanku:
Jakim prawem bezczelnie kłamiecie?
Jakim prawem kłamiecie że na mój adres e-mail wysłaliście prawidłowy formularz wypowiedzenia? Proszę o wysłanie kopii tego adresu e-mail w formie PDF.
Jakim prawem kłamiecie że nie odbierałem telefonu skoro sam co najmniej dwukrotnie się z wami kontaktowałem na infolinii i kłamaliście że niedługo odzyskam zabrane pieniądze? Proszę o zestawienie wszystkich połączeń telefonicznych których nie odebrałem wraz z datami i godzinami połączeń oraz nagraniami na moją pocztę głosową.
Jakim prawem kłamiecie że nie wskazałem rachunku jaki macie zamknąć skoro sami dobrze wiecie jaki macie zamknąć i zgodnie z waszym poleceniem podałem numer rachunku konta z którym jest powiązany rachunek do zamknięcia podczas składania wypowiedzenia?
Jakim prawem chcecie żebym ponownie wypełniał prawidłowy formularz skoro sami umówiliście mnie z waszym pracownikiem na podpisanie odpowiednich dokumentów?
#banki