@mBank czy możecie coś w…

@mBank czy możecie coś w końcu zrobić ze swoją tragiczną placówką w Manufakturze w #lodz ? W google macie już 1.7/5 rating i to tylko dlatego że jeden z waszych pracowników dał 5 gwiazdek bo z średniej wychodzi coś bliżej 1.5/5. Nieprzyjemna, niekompetetna obsługa która bezmyślnie trzyma się instruktażu.

Potrzebuje mieć rachunek firmowy na DG którą założyłem kiilka miesięcy temu.. wydałem dyspozycje zamknięcia starego rachunku firmowego, firmy która nie istnieje od coś jak 1.5 roku. Nie można mieć dwóch rachunków firmowych na ten sam NIP a starego używać nie mogłem bo formalnie łamałbym prawo i tak czekam od 3 tygodni.. bez rachunku firmowego, bez wpisu na białą listę i każdy kontrahent musi za mnie słać formularzyki do US’u i płacić mi na prywatne konto..

Więc przychodzę do tej Manu, próbuje wyjaśnić temat, kobieta mi notorycznie przerywa co już jest irytujące i wywiązuje się taka rozmowa:
Ja: Przecież to jest prosta sprawa, wysłać ticket opisujący sytuacje, zamknąć rachunek, otworzyć nowy
Pani: Tak ale jest 30 dni na rozpatrzenie wniosku
Ja: Proszę Pani, ja to rozumiem ale ja jestem przyblokowany i proszę Panią tylko o trzymanie się własnych zasad i posłanie ticketa na service desk z ponagleniem
Pani: Ale na papierze jest napisane że 30 dni trwa wniosek i ja nie będę nikogo prosić czy informować za Pana nikogo
Ja: Proszę pani to jest prosta sprawa, dzwoni Pani na desk i prosi o rozpatrzenie tego w pierwszej kolejności bo klient chcę otworzyć nowy rachunek i nie może…
Pani: Bo poszę Pana tak stoi na papierze, ma być 30 dni na rozpatrzenie wniosku a dzisiaj jest 24 dzień! Ja nic nie wiem o żadnym informowaniu kogokolwiek

No kurde jeszcze nie widziałem firmy której tak bardzo by zależało żeby klient szedł do konkurencji.

#banki #zalesie