Telefon do #aliorbank 1 -…

Telefon do #aliorbank

1
– Dzien dobry, zablokowalem sobie bankowosc internetowa, jak to mozemy odblokowac? (podany tylko nr klienta na infolinii)
– Dzien dobry, musimy pana zweryfikowac.
– ok
– Imie, nazwisko, pesel, numer buta, zona, pies, dziecko, samochod… i nagle… prosze o podanie wysokosci limitu na karcie krdytowej
– eeeee, nie posiadam u panstwa karty kredytowej.
– mam tak zaznaczyc?
– tak
– przykro mi nie przeszedl pan weryfikacji, nie mam dostepu, system zablokowal, trzeba dzwonic jescze raz.
– ok.

2
– Dzien dobry, zablokowalem sobie bankowosc internetowa, jak to mozemy odpblokowac? (podany tylko nr klienta na infolinii)
– Dzien dobry, musimy pana zweryfikowac.
– ok
– bla bla bla… prosze o podanie wysokosci limitu na karcie krdytowej
– ZERO
– mam tak zaznaczyc?
– tak
– przykro mi nie przeszedl pan weryfikacji, nie mam dostepu, system zablokowal, trzeba dzwonic jescze raz.
– ok.

3
– Dzien dobry, prosze o podanie wysokosci limitu na mojej karcie kredytowej. (podany tylko nr klienta na infolinii)
– Dzien dobry, 10000, czy moge w czyms jeszcze pomoc?
– zablokowalem sobie bankowosc internetowa, jak to mozemy odblokowac?
– musimy pana zweryfikowac.
– ok
– Imie, nazwisko, pesel, numer buta, zona, pies, dziecko, samochod… prosze o podanie wysokosci limitu na karcie krdytowej
– 10000
– dziekuje, procedura wyglada tak […] czy moge w czyms jeszcze pomoc?
– Skad limit na karcie kredytowej bez posiadania karty?
– posiada pan ciagle otwarty rachunek karty kredytowej
– ? nie mam karty od 5 lat, rezygnowalem po splacie.
– do tego musi pan zlozyc pisemny wniosek w ODDZIALE

(to bylo 2 tyg temu)

Poszedlem zamknalem rachunek karty kredytowej, dostalem potwierdzenie. Elo.

Dzisiaj.
4
– Dzien dobry, nie moge zalogowac sie do bankowosci internetowej.
– Dzien dobry, musimy pana zweryfikowac.
– ok
– Imie, nazwisko, pesel, numer buta, zona, pies, dziecko, samochod… prosze o podanie wysokosci limitu na karcie krdytowej
– eeeee, nie posiadam u panstwa karty kredytowej, zamykelem go 2 tyg temu, mam przed soba potwierdzenie.
– mam tak zaznaczyc?
– tak
– przykro mi nie przeszedl pan weryfikacji, nie mam dostepu, system zablokowal, trzeba dzwonic jescze raz.
– ok.

I chuj. Kurtyna.

#bezpieczenstwo #banki #hakujludzi #takbylo troche #zalesie #truestory